Krokodyl Kajman Chory Ząbek
– edukacyjna zabawka dla dzieci od 3 lat.
Gra zręcznościowa
|
![]() |
Prawie jak rosyjska ruletka
Adrenalina, emocje, śmiech na całego – tak,
tak, w naszym dentystycznym gabinecie jest bardzo wesoło i nietypowo.
Kiedy kajman otworzy paszczę, oczom graczy ukazuje się cały rząd ząbków.
Zadanie polega na tym, by znaleźć chory ząbek.
W tym celu naciskamy palcem pojedynczo na dowolny ząbek (przy zabawie w grupie,
każda osoba naciska ząbek po kolei).
Jeden ząbek – nie, drugi – nie, trzeci ząbek i… trach! Paszcza się zamyka!
Spokojnie, wszyscy są cali i zdrowi. Pomoc krokodylkowi udzielona.
Kajman nie gryzie mocno i nie ma żadnych ostrych krawędzi.
Liczy się za to ten dreszczyk emocji – nigdy nie wiadomo,
po naciśnięciu którego ząbka paszcza się zamknie.
Spraw dziecku wspaniały prezent!
![]() |
Kolejna wizyta… za kilka chwilCzy znalezienie chorego ząbka oznacza koniec zabawy? Nie! Wystarczy ponownie otworzyć paszczę kajmana, a chory ząbek zostanie wylosowany przez zabawkę na nowo. Zabawa może więc trwać bez końca i nigdy nie ma tu miejsca na nudę! |
Nauka cierpliwości, refleksu i... współczuciaKajman to nieprzewidywalny pacjent. Jako jego dentysta, dziecko uczy się cierpliwości i koncentracji uwagi na konkretnej czynności oraz ćwiczy refleks. |
![]() |
Polecamy również grę zręcznościową „Spadające małpy"
Zasady gry w dentystę dla kajmana:
- Otwórz paszczę kajmana
- Wciskaj po kolei jeden dowolny ząbek
- W każdej chwili paszcza kajmana może się zamknąć
- Osoba, którą kajman złapie – odpada
- Gra toczy się, aż zostanie wyeliminowana przedostatnia osoba
- Wygrywa ten, kto na końcu nie dał się złapać
- Po zamknięciu się paszczy wystarczy ją otworzyć, a kajman wylosuje ponownie chory ząbek
Zawartość zestawu:
|
![]() |
Informacje:
- liczba graczy – od 1 do 12 (Kajman ma 12 ząbków)
- nie wymaga baterii
- produkt dla dzieci powyżej 3 lat
- posiada certyfikat CE
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.